Sponsor Reklam
Ana Sayfa » , , » Kasım ayı Öğretmen atamaları

Kasım ayı Öğretmen atamaları

Yazar By: Genelsite 20 Kasım 2013 Çarşamba | 11:20:00

Sponsor Reklam

MEB Milli Eğitim Bakanlığı, 96 branşda 750 öğretmen atamasını 27- 28 Kasım tarihlerinde yapacak.



Kasım ayı Öğretmen Atama başvuruları MEB insan kaynakları”http://ikgm.meb.gov.tr” sayfasından bugün den  itibaren 26 Kasım 2013 tarihine kadar yapılabilecek. Milli Eğitim Bakanlığı, Kasım atamalarında, ilk atama, açıktan ve kurumlar arası yeniden atama yoluyla ve milli sporcuların ataması kapsamında 96 branşda 750 öğretmen alımı yapılacağını duyurdu.

ilköğretim, fen bilimleri, Türkçe, matematik fen ve teknoloji, sosyal bilgiler, Türk dili ve edebiyatı, matematik (lise), tarih,kimya, coğrafya, fizik, biyoloji, din kültürü ve ahlak bilgisi, yabancı dil (İngilizce,Almanca, Fransızca, ) alanlarına başvuruda bulunabilecek adaylar, atanacağı branşda, KPSSP121 puan türünden en az taban puan ve üzerinde puan almış olmaları kaydıyla başvurabilecek.

Belirtilen branşlar dışındaki diğer alanlara atanacak adaylarda ise KPSSP10 puan türünde atanacağı alan için belirlenen en az taban puan ve üzerinde puan almış olma şartı aranacak

Adaylar, en fazla 25 eğitim kurumunu tercih edecek. Adaylar Tercihlerini, aynı il veya farklı illerde bulunan eğitim kurumları arasından istenilen öncelikte yapılabilecek. adaylar il yada İlçe milli eğitim müdürlüğünce başvuruları onaylatmadan, tercih değişikliği yapabilecek.
Yerleşen adaylar 29 kasım 2013 itibariyle göreve başlayacak

0 yorum :

Yorum Gönder

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin