Sponsor Reklam
Ana Sayfa » , , , » Uğur Yücel ve Beren saatin filmi benim dünyam vizyona giriyor

Uğur Yücel ve Beren saatin filmi benim dünyam vizyona giriyor

Yazar By: Genelsite 24 Ekim 2013 Perşembe | 16:39:00

Sponsor Reklam

Benim Dünyam vizyon tarihi, benim dünyam yapımcısı,benim dünyam oyuncuları,benim dünyam yönetmeni,benim dünyam konusu 

Uğur Yücel ve Beren saatin filmi benim dünyam vizyona giriyor

Beren saat diziler sayesinde popüler olsada reklam filmleri ve sinema filmleriyle seyirci kitlesini artıran genç nesilin kaliteli oyuncularından biri öyleki bu popülerite yapımcıların gözünden kaçmıyor. ilk uzun metrajlı filmi 2009 yılında Gün sancısı ile sinema severlerin karşısına çıkan beren saat ardından 2010 yılında Gecenin kanatları 2012 yılında Gergedan mevsimi adlı sinema filmlerinde rol aldı

2013 yılı yazında çekimleri tamamlanan Benim Dünyam yazar Helen Kellerin Yaşadığım dünya adlı romanından sinemaya aktarılan 2005 hint filmi Black (siyah) fiminin uyarlamasıdır Benim dünyam filminde beren saat  bilinenden farklı bir performans oyunculuk deneyimiyle izleyici karşına çıkıyor. Görme ve duyma engelli bir kızı canlandıran saat bu role işitme dilini öğrenerek hazırlandı

1950’li yılların Büyükadası’nda geçen filmde,Küçüklüğünde geçirdiği bir rahatsızlık sonrası sağır, kör ve dilsiz kalan Ela, 8 yaşına dek hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşar. Aynı durumdaki ablasını trajik biçimde yitiren Mahir Hoca'yla tanışmasıyla Ela'nın hayat mücadelesi başlar. Siyahtan beyaza uzanan bu yolculukta tek bir kelimeye yer yoktur imkansız. Sessizliğin sese, karanlığın aydınlığa dönüştüğü bir film; Benim Dünyam karanlığı görebilenlere, karanlığın anlamını baştan yazdıranların hikayesi TMC’nin, yapımcısı olduğu fimin yönetmenliğini Uğur Yücel üstlendi. Başrollerinde Beren Saat ve Uğur Yücel yer alırken bu oyunculara Ayça Bingöl, Melis Mutluç, Turgay Kantürk, Hazar Ergüçlü, Yasemin Conka ve Erdal Küçükkömürcü eşlik etmektedir. ‘Benim Dünyam’ 25 Ekimde vizyona girecek.

1 yorum :

  1. Egemen Cansız25 Ekim 2013 10:45

    çok merak ediyorum bu filmi inşallah hayal kırıklığına uğramam. beren için değil sırf uğur yücel için bu filme gidicem

    YanıtlaSil

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin