Sponsor Reklam

istanbul üniversitesi sınavsız ikinci üniversite başvuru koşulları bölümleri

Yazar By: Genelsite 12 Ağustos 2013 Pazartesi | 19:02:00

Sponsor Reklam

İstanbul üniversitesi ikinci üniversite Koşulları,İstanbul üniversitesi sınavsız üniversite bölümleri, istanbul üniversitesi sınavsız önlisans bölümleri,istanbul üniversitesi sınavsız lisans bölümleri, Kimler ikinci üniversitede okuyabilir,sınavsız üniversitenin şartları nelerdir,istanbul üniversitesi sınavsız ikinci üniversite kimleri kapsıyor. bu tür soruların cevabı konumuz içerisinde ayrıntılı olarak verilmiştir.


Sınavsız ikinci üniversite imkanı sunan 3. eğitim kurumu istanbul üniversitesi, yeni bir oluşum olduğundan dolayı  anadolu üniversitesi ve atatürk üniversitesi gibi çok fazla bir bölüm ve program olmasada şimdilik lisans seviyesinde ikinci üniversite imkanı sunmaktadır


İstanbul Üniversitesi sınavsız ikinci Üniversite Şartlar Koşullar Program ve Bölümler 


Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca düzenlenen yeni uygulama (İkinci Üniversite) ile herhangi bir lisans programında (4 yıllık) halen kayıtlı öğrenciler ile herhangi bir lisans programından mezunlar, istedikleri takdirde Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesinin açıköğretim lisans programlarına sınavsız ikinci üniversite kapsamında kayıt yaptırma imkanına sahiptirler.


İstanbul Üniversitesi İkinci Üniversite Kaydı Kimler Başvurabilir?
  • Lisans düzeyindeki herhangi bir programa Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yerleştirilip halen öğrenci olanlar,
  • Lisans düzeyindeki herhangi bir programa ÖSYM tarafından yerleştirilip mezun olanlar,
  • ÖSYM’nin Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunda yer alan üniversitelerin lisans düzeyindeki programlarında halen öğrenci olan ya da mezun olanlar,
  • Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (YÖS) ile Türkiye’deki yükseköğretim kurumlarının lisans düzeyindeki programlara yerleştirilen yabancı uyruklu öğrenciler,
  • Uyruklarından biri T.C. olan çift uyruklu vatandaşlardan, yurt dışında lisans seviyesinde yükseköğretim kurumlarını bitirerek Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’ndan (YÖK) denklik belgesi alanlar,
  • Üniversitelerin lisans düzeyindeki herhangi bir açıköğretim programında halen öğrenci olanlar,
  • Üniversitelerin lisans düzeyindeki herhangi bir açıköğretim programından mezun olanlar,

İstanbul Üniversitesi ikinci Üniversite Kaydı Kimler Başvuramaz?
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi bünyesinde önlisans programı olmaması sebebiyle, üniversitelerin herhangi bir önlisans programlarında öğrenci olanlar,
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi bünyesinde önlisans programı olmaması sebebiyle, üniversitelerin herhangi bir önlisans programlarından mezun olanlar,
  • ÖSYM’nin Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunda yer almayan yurt dışındaki bir üniversitenin lisans düzeyindeki programlarında öğrenci olan ya da mezun olanlar,
  • Herhangi bir üniversitenin lisans düzeyindeki programlarından mezun olamayanlar (kaydı silinenler, ilişiği kesilenler vb.),
  • Herhangi bir üniversitenin lisans düzeyindeki programlarında kaydı bulunmayanlar,
  • Halen herhangi bir üniversitenin lisans düzeyindeki programlarında kayıtlı/mezun olanlar, kayıtlı/mezun oldukları alanla aynı programa kayıt olamazlar, geçiş yaptıramazlar.

(Örn: İktisat öğrencisi/mezunu, İktisat programına kayıt/geçiş yaptıramazlar)
  • İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi lisans düzeyindeki programlarından herhangi birinde halen öğrenci olanlar,
İstanbul Üniversitesi ikinci üniversite  Başvuru Tarihleri24 Eylül - 24 Ekim 2013
İstanbul Üniversitesi ikinci üniversite internet adresihttps://www2.istanbul.edu.tr/?p=11985

İstanbul Üniversitesi sınavsız ikinci Üniversite Program ve Bölümleri



Açıköğretim Fakültesi (Lisans)
Felsefe 
Sosyoloji 
Tarih
Coğrafya
İşletme
İktisat
Genelsite.org © 2013  

0 yorum :

Yorum Gönder

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin