Sponsor Reklam
Ana Sayfa » , , , , , » 40 Bin Öğretmen ataması branşları bölümleri

40 Bin Öğretmen ataması branşları bölümleri

Yazar By: Genelsite 25 Ağustos 2013 Pazar | 00:16:00

Sponsor Reklam

MEB 2013 öğretmen atamaları,2013 öğretmen kadroları,2013 öğretmen branşları,2013 öğretmen atamaları,40 bin öğretmen alımı,40 bin öğretmen ataması bölümleri


Milli Eğitim Bakanlığı 10 Eylül 2013 tarihine kadar 40 bin öğretmen alacağını duyurması adaylarda sevinçle karşılandı. Henüz belli olmayan kadro ve branşların en kısa sürede milli eğitim bakanlığı internet sayfasında yayınlanacağını bildiren bakanlık uzmanları atamalarda öğretmenlik tercih ve puan üstünlüğü esas alınacak , atanan öğretmenlerin için kararnameleri İl Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilecek.



MEB 2013 40 bin öğretmen ataması Kontenjan listesine buradan ulaşabilirsiniz  


40 bin öğretmen ataması için atama ve tercih başvuru kılavuzunu MEB internet sitesinde yayıınlanacak. İl merkezleri ve ilçelerden bakanlığa gelecek talep ile Sınıf öğretmenliği,Türkçe, matematik, rehber öğretmenliği,fen ve teknoloji öğretmenliği, din kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branşlardan alınacak öğretmen kadrolarıda talebe göre belirlenecek. 2013 Eğitim öğretim yılının ve Okulların açılma tarihinin ise 16 Eylül olarak belirlindi

5 yorum :

  1. Ferhat Çeliktepe / itü maden müh. 2009 mezunu26 Ağustos 2013 17:15

    milli eğitim bakanlığı 40 bin öğretmen alımı yapıyor öğretmenlere, sağlıkçılara tanınan hakları bir kerede mühendislere tanıyın boşuna 5 yıl okumadık mühendis alımlarınıda yapın

    YanıtlaSil
  2. Neval Cemre Yıldırım28 Ağustos 2013 18:50

    ben iş sağlığı mezunuyum bizden daha kimse devlete giremedi gözümüz yok ama bakanlık ve devlet personel başkanlığı türkiyede sadece öğretmen ve sağlıkçı ataması yapıyor devlet personel başkanlığından sorumlu sayın bakanım allah rızası için faruk çelik birkerede sağlık harici 2 yıllık diğer bölümlerin atamasını yapın mağduruz iş sağlığı, büro yönetimi,3001 mezunları atama bekliyor 2 yıllık mezunlara atama şansı verin.......

    YanıtlaSil
  3. Bülent Güçlü29 Ağustos 2013 20:05

    Arkadaşlar 40 bin öğretmen alımına kızıyorsunuz ama örneğin ben Gazi Üniv. beden eğitimi öğretmenliği 2006 mezunuyum halen atanamadım özel bir fitness salonunda spor hocalığı yapıyorum. öğretmenlere bu kadar sinirlenmeyin her branşın ataması yok bizde atanmak istiyoruz

    YanıtlaSil
  4. serap Demirci1 Eylül 2013 18:13

    Nereye gitsem öğretmen ve sağlıkçı alımı bunaldık artık bizde atanmak istiyoruz sayın başbakanım bizimde sesimizi duyun lütfen neden kpss atamalarında önlisans büro yönetimi mezunlarından memur alımı yapılmıyor???

    YanıtlaSil
  5. Melissa Pertek24 Eylül 2013 01:05

    önlisans mezunlarıda atanmak istiyor yeter artık yeterrrrr
    hep öğretmen alınıyor niye önlisans mezunu alımı 300-500 ile sınırlı anlayamıyorum
    yetkililere sesleniyorum biz önlisans mezunlarıda insanız bizdende alım yapın önlisans büro yönetimi mezunuyum 4 yıldır atanamadım
    devlet personel başkanlığı bizimde sesimizi duy artık!!! bürocuların atamasını yap

    YanıtlaSil

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin