Sponsor Reklam
Ana Sayfa » , , » Bir canım var al senin olsun

Bir canım var al senin olsun

Yazar By: Genelsite 4 Ocak 2013 Cuma | 01:21:00

Sponsor Reklam
2011 yılında eşref saati dizisinde Doğan Eray Kurucu yorumuyla dinlediğimiz bu şarkıyı ve sözlerini sizlerle paylaşıyorum







tutamadım ellerin yağmurlu olsun
sevipte doyamadım
öpemedim gül tenin baharın olsun
sarıpta kanamadım
ördü kader ağlarını kırdı yine kollarımı
ah bir canım var al senin olsun
ördü kader ağlarını kırdı yine kollarımı
ah bir canım var al senin olsun


tutamadım ellerin yağmurlu olsun
sarıpta doyamadım

öpemedim gül tenin baharın olsun
sevipte kanamadım

ördü kader ağlarını kırdı yine kollarımı
ah bir canım var al senin olsun
ördü kader ağlarını kırdı yine kollarımı
ah bir canım var al senin olsun




Klip ''Cesaretin Varmı Aşka'' orjinal adı "Jeux D Enfants" adlı filmin görüntüleridir

günü geçmiş sevdalarım var benim eskimeyen yürek acıtan tam ortasındayım sevdamın sense hep uzağındasın kalbime açtığın büyük yaraların ne kadar uzaksan o kadar yakınsındır sevdama ama,ama sen benim hep uzağımda al şimdi sana uzaklardan son veda hoşçakal güzel insan hoşçakal bu sana son veda...

0 yorum :

Yorum Gönder

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin