Sponsor Reklam

Aöf Tüm Bölümler Ders intibak listesi

Yazar By: Genelsite 11 Ekim 2012 Perşembe | 16:19:00

Sponsor Reklam
Anadolu üniversitesi 2012-2013 öğretim yılında Bütün bölümleri Dönemlik Kredili sisteme geçiş yaptı

eski yıllık ders geçme sisteminde alttan dersi olan birçok öğrenci için de kaygılı bir dönem başladı. anadolu üniversitesi kaygıları dikkate almış olacak ki eski sitemde alttan dersi olan öğrencilere kolaylık sağlaması açısından dönemlik kredili sistem Ders intibak listesi hazırladı.

örneğin aöf 1.sınıf  HUKUKA GİRİŞ dersinden kalmış başarısız olan  öğrenci bu dersin yeni programda ki karşılığı olan  HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI ve İŞLETME HUKUKU derslerini alabileceklerdir. ders intibak listesine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Anadolu üniversitesi Açık öğretim fakültesi Tüm Bölümler Ders intibak listesi ne Buradan ulaşabilirsiniz

 

 

2 yorum :

  1. Aöf ders intibak listesi12 Ekim 2012 19:24

    hocam selamunaleyküm ben aöf 1. sınıf emlak yönetiminde okuyorum bu sene bütünlemeden 3 dersten kaldım. şimdi ben 1.sınıfı kaldığım dersleri tekrar mı okuyacam yada kaldığım derslerin yerine başka ders alabilecekmiyim.

    YanıtlaSil
  2. Aöf kredili sistemde sınıf tekrarı varmı16 Ekim 2012 00:21

    öncelikle hizmetiniz için teşekkürler hocam ben aöf adalet bölümünde okuyorum 4 dersten kaldım bu sene aöf kredili sisteme geçiyor. ben 1. sınıfı tekrarmı okumam gerekiyor. herkes bisey soyluyor aydınlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin