Sponsor Reklam

Ayten Alpman Hayatını Kaybetti

Yazar By: Genelsite 21 Nisan 2012 Cumartesi | 12:35:00

Sponsor Reklam

Sanatçı Ayten Alpman tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti


Kronik akciğer yetmezliği nedeniyle tedavi gördüğü Osmanoğlu Kliniği'nde, saat 21.50 sıralarında hayatını kaybetti. Alpman'ın ilk eşi İlhami Gencer ile Gencer'in ikinci eşinden doğan Bora Gencer vefat haberinin alınması üzerine hastaneye koştu. İlhami Gencer, "Salı günü hastaneye yatırmıştık. Geldim alnından öptüm. Allah rahmet eylesin" dedi.Bora Gencer ise "Bugün bir takım haberler çıktı. Bizde bunu duyunca asparagas olduğunu düşündük. Ancak haber doğruymuş. Duyduğumda çok üzüldüm. Damadı aradı beni. Hemen koştuk geldik. İlk haberi aldığım zaman çok üzüldüm. Bana söylenenlerden dolayı ölümünü bekliyordum " şeklinde konuştu.

“BİR Başkadır Benim Memleketim” şarkısıyla hafızalara kazınan ve önceki gün hayata veda eden Ayten Alpman (83), sanat dünyasını yasa boğdu. Acı haberi alan yakınları, hastaneye akın etti. İlham Gencer, acısını şu sözlerle dile getirdi: “Ayten benim hem öğrencim hem de eşimdi. Bu ülke büyük bir sanatçıyı kaybetti. Onun yeri asla doldurulamaz. Nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun. Kaybımız çok büyük.”

2 yorum :

  1. Bir Başkadır Benim Memleketim

    Havasına suyuna taşına toprağına
    Bin can feda bir tek dostuma
    Her köşesi cennetim ezilir yanar içim
    Bir başkadır benim memleketim


    Anadolum bir yanda yiğit yaşar koynunda
    Aşıklar destan yazar dağlarda
    Kuzusuna kurduna Yunus'una Emrah'a
    Bütün alem kurban benim yurduma


    Mecnun'a Leyla'sına erişilmez sırrına
    Sen dost ararsan koş Mevlana'ya
    Yeniden doğdum dersin derya olur gidersin
    Bir başkadır benim memleketim



    Gözü pek yanık bağrı türkü söyler çobanı
    Zengin fakir hepside sevdalı
    Ben gönlümü eylerim gerisi Allah kerim
    Bir başkadır benim memleketim


    Havasına suyuna taşına toprağına
    Bin can feda bir tek dostuma
    Her köşesi cennetim ezilir yanar içim
    Bir başkadır benim memleketim



    Anadolum bir yanda yiğit yaşar koynunda
    Aşıklar destan yazar dağlarda
    Kuzusuna kurduna Yunus'una Emrah'a
    Bütün alem kurban benim yurduma



    Mecnun'a Leyla'sına erişilmez sırrına
    Sen dost ararsan koş Mevlana'ya
    Yeniden doğdum dersin derya olur gidersin
    Bir başkadır benim memleketim



    Gözü pek yanık bağrı türkü söyler çobanı
    Zengin fakir hepside sevdalı
    Ben gönlümü eylerim gerisi Allah kerim
    Bir başkadır benim memleketim

    Ayten Alpman

    YanıtlaSil
  2. Memleket sevdalısı22 Nisan 2012 16:32

    Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin