Sponsor Reklam

Windows 8'li Tablete ilk inceleme

Yazar By: Genelsite 6 Mart 2012 Salı | 12:53:00

Sponsor Reklam
Windows 8 Tüketici Önizleme Çarşamba günü serbest bırakıldıktan sonra, o benim eski HP TouchSmart tm2 üzerine kurmak istedim eğer karar vermek bana birkaç saat sürdü. Ben orijinal iPad yayımlanan önce bu tableti bir süre aldım, ve bunu günlük olarak kullanabilirsiniz. Windows 8 kurulum programı var uyumlu olacağını düşündüm

Windows 8 Windows Phone 7 gibi bir çok olacak dışarı turn - ve muhtemelen iyi bir şey. Bu uygulama krom hatta işletim sistemi kontrolleri hiçbir kalıntıları var tam ekran "Metro" tarzı uygulamalar var. Resim, sosyal ağ bildirimleri, mesajlar, e-postalar ve hava ile animasyon muhteşem canlı fayans vardır. Her şey düzgün ve dokunmaya duyarlı.

Ancak, bazı büyük farklılıklar vardır. Her şeyden önce, ben Windows 7 dokunmatik arayüzü ile oldukça memnundu. Bu düğmeleri dokunmatik ve etkinleştirin. Bu oldukça basit. Ama şimdi Windows 8 kullanarak oldum ki, çok daha fazla etkilendim değilim. Touch UI, ergonomik yüksek verimli ve yığılmayı ücretsiz hem olacak şekilde tasarlanmıştır.

Ana kontroller bir tablet tutan olsaydı başparmaklarınız olurdu çerçevesi hemen yanında bulunmaktadır. Açık uygulamalar arasında çevirmek için sol tarafındaki Sadece parmağınızı parmak. Bunun üzerinden geçirmek ve sonra geri kolayca aradığınız birini açmaya dokunabilirsiniz açık uygulamalar temsil eden küçük bir listesini göstermek için. Sonra baş parmağınızla sağ tarafta swiping işletim sistemi etkileşimleri diğer türleri için "takılar" açılır.

Bunu nasıl kullanılacağını öğrenmek kez gerçekten çok güzel ve sadece tek bir sorun var: Eğer bu yeni kullanıcı arayüzü ile etkileşime nasıl göstergesi her türlü vererek ekranda bir şey yok.

Genel olarak, hız, kullanışlılık ve önizleme uygulamalar ile etkilendim Windows 8 Tüketici Önizleme . Ben Microsoft yerine Windows Phone 7 gibi bir mobil işletim sistemi arttırmak daha yeni tablet girişimi bu yönde gitti sevindim. Kolayca yüksek kaliteli içerik oluşturma tüm programları (onlar dokunmatik kullanıcı arabirimleri için tasarlanmamış olsa bile) çalıştırmak için bir masaüstü bilgisayar arayüzü geri atlayabilir gerçeği mobil üretkenlik için harika.

Henüz Windows 8 Tüketici Önizleme denediniz mi? Yeni Windows 8 tablet kullanılabilir hale arıyoruz?

0 yorum :

Yorum Gönder

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin