Sponsor Reklam

Windows phone 3yıl içinde iphone'u geçecek

Yazar By: Genelsite 21 Ocak 2012 Cumartesi | 00:48:00

Sponsor Reklam
Analistler Windows Phone'un 2015 yılına kadar dünyanın iki numaralı akıllı telefon işletim sistemi haline geleceğini tahmin ediyorlar

Şimdi olduğu gibi -analistler, Android işletim sistemi kalacağını söylüyorlar ama Windows Phone, sürekli o gelse iOS işletim sistemi, Apple'ın iPhone ve iPad kullanılan kadar artacak. 


Canlanma anahtarı Nokia olacak - ve özellikle bu yılki Tüketici Elektroniği başlattı ABD odaklı Lumia 900 cep telefonu, Las Vegas fuarında tanıtımı vardı

şimdiye kadar Windows Mobile işletim sistemi için büyük bir merak ve ilgi uyandırdı

Geçen yıl, Windows Phone sadece iki akıllı cep telefonu pazarında yüzde sorumluydu.

2015 yılına kadar bu rakamın yüzde 16,7 olacak, iSuppli diyor.

Analistler, Microsoft'un Windows Phone işletim sistemi, Nokia'nın son benimsenmesi işletim sistemi hakimiyeti için önemli olacağını söylüyorlar.

Nokia, Android cihazlar ve iPhone kaybettiği pazar payını yeniden kazanmak yardımcı olacaktır - Analist Wayne Lam, yeni Lumia 900 telefon, yakın zamanda Nokia tarafından tanıtılan bir high-end smartphone, Windows Phone canlanma bir başlangıç ​​olacağını söylüyor.

Tüketici Elektroniği Fuarı'nda tanıtılan en yeni ürünleri biri Lumia 900, Android kampı tarafından sunulan en iyi alternatifleri ile rekabetçi kılan özellikler gösterişli bir spor bir Windows Mobile tabanlı akıllı telefon,' üst düzey Wayne Lam, IHS kablosuz iletişim için analisti.

'Bu sıcak ürün Nokia'nın pazar payını geri kazanmak için ilk adımı temsil ediyor. Nokia'nın Windows Phone ekosistemin geliştirilmesi sürücü çabaları ile birleşince, Lumia 900 ve halefleri Microsoft, 2015 yılında akıllı telefon işletim sisteminin pazar payı, No: 2 sıralamasında geri yardımcı olacaktır. '

IHS Amerikan pazarına Nokia odak onun canlanması için önemli olacak, diyor.

Nokia akıllı telefon hakimiyeti yol inanıyor Lumia 900 gösterir giriş Kuzey Amerika ile çalışır, 'Francis Sideco, tüketici ve iletişim IHS az kıdemli baş analisti söyledi. 


Finlandiya şirketi Lumia 900, ile Kuzey Amerika pazarında ilk defa akıllı telefon pazarına girdi.

0 yorum :

Yorum Gönder

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin