Sponsor Reklam
Ana Sayfa » » Sponsor Hosting arıyorum Hostingim olurmusun

Sponsor Hosting arıyorum Hostingim olurmusun

Yazar By: Genelsite 4 Ocak 2012 Çarşamba | 20:40:00

Sponsor Reklam
Yaklaşık 2 yıl öncesiydi başka firma ile çalışıyorduk sitemin yedeklerini vermiyordu. neyse  uyuşamadık  sonra freewebhostingarea.com dan ücretsiz hosting alıp yoluma devam edeyim dedim. ta ki 3 ocak 2012 tarihinde haber vermeden eklentilerimi silene kadar kendilerine mail gönderdim. 3-5 dakika sonra geri dönüş yaptılar freewebhostingarea.com 'da  ücretsiz hosting sağladıkları web sitelerinde aldıkları karar gereği sitelerde eklentilere izin veremeyeceklerini bunun için pro hosting pakitine geçmemi tavsiye ettiler. bende web sitemi hali hazırda eklentileriyle kullanmak istiyorum.

evsizlik de  host suz lukda aynı şey bi bakarsın adam kapı önüne koymuş

sitemi en az 1 yıl host edebilecek arkadaşlarla görüşmeye hazırım.

Pr4 olan eportal.tk web siteme sponsor olacak hosting için açıklayıcı bilgiler

Alan 2 - GB

Aylık Trafik 10 - 12 GB

Sponsorum olmak istermisiniz?



twitter : http://twitter.com/eportall


http://scr.im/eportal


 

0 yorum :

Yorum Gönder

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin