Sponsor Reklam

Gamenow teması çözümü

Yazar By: Genelsite 7 Mart 2011 Pazartesi | 21:11:00

Sponsor Reklam
Sizlere benimde kullandığım manşetli wordpress magazin teması Gamenow temasını fotograflı çözümlemeye çalışıcağım

öncelikle Buradan Timthumb .php dosyamızı wp-content/themes/Gamenow  temamızın içine atıyoruz.

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________________________

 

[caption id="" align="alignleft" width="265" caption="Fotografı büyütmek için Tıklayınız"][/caption]

[caption id="" align="alignleft" width="265" caption="Fotografı Büyütmek için Tıklayınız "][/caption]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

Bu sitenin son hali

[caption id="" align="alignleft" width="265" caption="Fotografı Büyütmek için Tıklayınız"][/caption]

 

 

 

 

7 yorum :

  1. selam kardeş.. dediklerini yaptım fakat bende hala küçük resimler görünmemekte.. manşetteki büyük resim görünüyor fakat küçük resimler hala görünmüyor.. bu konuda yardımcı olur musun..

    YanıtlaSil
  2. Dostum hangi aşamada takıldın elimden gelen yardımı yaparım. küçük resimler için Özel Alanlar kısmında küçük resim için isim kısmına Thumbnail özel alanı ekleyip Değer kısmına resmin adresini gireceksiniz.
    Aynı şey manşet için özel alan kısmında isim kısmına Featured_Thumbnail özel alanını ekleyip Değer kısmına resmin adresini yazıyoruz.
    1. aşağıdaki resimdeki aşamaları uygulayınız
    http://i51.tinypic.com/fbyetd.png
    2. aşağıdaki resimdeki aşamaları uygulayınız
    http://i56.tinypic.com/2ujqwk8.png

    YanıtlaSil
  3. kardeş dediklerini yapıyorum fakat yinede olmuyor.. manşet sistemi için farklı bir image eklentisi yükledim onla gösterebiliyorum ama diğerleri olmuyor.. web adresimi vereyim sorunu kendi gözlerinle bir gör anlatamıyrumdur belki :) bide senin wp sürümün hangisi belki ondan kaynaklanıyordur diye düşünüyorum..

    Web adresim:fatihkasabasi net

    YanıtlaSil
  4. bide sen resimleri kendi siten üzerinden mi yoksa başka siteler üzerinden mi veriyorsun..

    YanıtlaSil
  5. kardeş tamam hallettim yanlış yazıyormuşum o yüzden olmuyormuş eline sağlık teşekkür ederim tekrardan :)

    YanıtlaSil
  6. yardım edebildiysem eğer ne mutlu web siten hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  7. sağol kardeşim.. kolay gelsin.. :)

    YanıtlaSil

Sponsor Reklam

Genelsite.org Bizi Takip Edin